Ordrestatus
Er min ordre gået igennem?
Når din ordre er betalt og gennemført, vil du havne på vores kvitteringsside, hvor vi bekræfter din bestilling og ligeledes oplyser dig dit ordrenummer.
Herefter vil du ganske få minutter efter modtage din ordrebekræftelse på mail. Din bestilling sendes automatisk ned til vores lager og her begynder klargørelsen af din pakke. Når din pakke er klargjort og klar til forsendelse, vil du modtage en ny mail med et "sporingslink", hvor du kan følge din pakkes rejse fra os til dig.
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse eller dit sporingslink på mail, kan det måske skyldes:
- Mailen er havnet i dit "spamfilter / uønskede mails" - tjek først her.
- Din mail er indtastet forkert ved din bestilling. Har du ej heller modtaget en ordrebekræftelse få minutter efter din bestilling, er dette tilfældet. Kontakt os, og vi fremsender dig begge dele til din korrekte mail.
Find information om din ordre i vores kundeklub
Som medlem af vores kundeklub kan du nemt tilgå al information om dine nuværende og tidligere ordrer. Derudover får du adgang til en række eksklusive medlemsfordele!